Nový
(1221)
(771) Malina2
14.09.2016, 06:43:54

Pane udivený z vašich příspěvků je poznat co jste za člověka a komu fandíte.

(770) udivený
13.09.2016, 19:10:34

ach jo, tak to si postavím barák uprostřed polí, na dohled od kravína a pak se divím, že to smrdí. A ten smrad z toho Pěného, ty koňské prdy, to je teprve smrad. Asi se odstěhuju do kolonky, tam to voní

(769) Malina 2
13.09.2016, 12:08:34

Souhlasím s pisatelem, že z Napajedel se stává jedna průmyslová zóna. Nás na Malině 1 a 2 také obtěžuje častý zápach z Prusinek, Otrokovic, SLávie, od Německého a co projede kamionů městem je neúnosné.

(768) Pozorovatel
13.09.2016, 09:32:31

Po každém zastupitelstvu pozoruji zvýšenou aktivitu co se týká hlučnosti a zápachů v areálu Slávia. Nelze vyloučit podezření, že podnikatelé úzce propojení se starostkou ji tímto projevují solidaritu. O víkendu další zápach od Otrokovic.
Radnice má projekt NAPAJEDLA MĚSTO PRO ŽIVOT, ale rychlým tempem se Napajedla stávají spíše projektem NAPAJEDLA MĚSTO PRO PRŮMYSL.

(767) udivený
12.09.2016, 20:42:04

a proč nejde v lagunách chodit ? no protože jsou určeny pro zvěř a zatím, co se těží tam lidi nejsou potřeba.Hlavně aby ty stromy vyrostly. No a to i a y, vyděl jsem to hned, jak jsem to napsal, alo co už.

(766) občanka
12.09.2016, 11:37:13

Ráda chodím s vnoučaty na procházky, ale v těch lagunách není možné chodit. Taky by bylo dobré si připomenout ze základní školy i a y písmeno pane udivený.

(765) udivený
12.09.2016, 11:13:19

milá občanko, to je přesně to, co jsem psal - chybí seriozní diskuze. Byla jste se tam podívat, na spoustu vysazených stromů, upravené břehy. Ono z Napajedel to není ani pěšky moc daleko. Doporučuji se projít, provětrat hlavu a přesvědčit se. Ale když nadávat ... to je tak sladké

(764) občanka
11.09.2016, 14:21:19

V pátečních novinách 5+2 opět pan Ohnoutek vymývá mozky občanům Jak dopadnou laguny po těžbě štěrkopísku mezi Napajedly a Spytihněvem. To jen jen radniční létorika, která se snaží opět zakrýt iniciativu občanů na odkoupení zámku. Co si vymyslíte příště, abyste oblbli lidi? Je mě 55 let a nevěřím, že se dočkám úpravy této lokality. Jen vytěžit a pryč!!!!.Vždyť je to byznys ne?

(763) udivený
10.09.2016, 20:28:07

Vidím, že není snaha seriozně diskutovat. Já jsem neřekl, že zámek musí vídělávat, jen by mě zajímalo jak bude prodělečný a zda na to bude město mít. Myslím, že náklady jsou nesrovnatelné s KK nebo kinem

(762) občan
09.09.2016, 20:21:07

Pane udivený, zajímá Vás také, zda se uživí svým provozem kino, případně klášter? Nebo je na programu dne pouze zámek, protože jej chtějí občané, zatímco investice do kina, kláštera, ale jiných " projektů" se prováděly a provádí, bez ohledu na to zda s tím občané souhlasí či nikoliv?

(761) udivený
07.09.2016, 06:39:34

pane neudivený, co je na tom, že mám strach, jestli se zámek uživí. Já myslím, že je oprávněný. Ale jak již řekl jeden zastupitel - všechny objekty města nemusí nutně vydělávat. Ale je oprávněné se ptát, kolik by provoz zámku stál, a zda by na to město vůbec mělo. A to jsem se bohužel nedozvěděl ani z jedné strany. Vládní koalice má oprávněně strach, že se město zbytečně zadluží, omezená provozu kina a financí do kultury by to asi nezachránilo. Opozice ( a klasicky nejednotná) nebyla ani schopna formulovat požadavek na referendum a alespoň nastínit finanční náklady na provoz zámku. Ziskový určitě nebude, ale to nejsou ani kultura, TS ...atd.,Ono je jednoduché říci starostce kup zámek, ale předkladatelé alespoň mohli nastínit, co potom.

(760) Nábřeží
06.09.2016, 12:25:52

Na včerejším ZM se koalice snažila přesvědčit občany jak
nevýhodné je pro město odkoupení zámku a vůbec je nezajímá, že Napajedla nemají žádný park. To co je na Sadové a v Havlíčkových sadech jsou parčíky. Na facebooku se nám rozepsal pan Marušák, který má pronajatu restauraci na Přístavu a je zainteresován na pořádání zábav v radničním dvoře a proto ty obavy z konkurence. Mládež se potřebuje chodit bavit, ale najděte lokalitu, kde hudba a hluk nebudou obtěžovat půl města. Zámek by byl ideální.

(759) Opravený neudivený
06.09.2016, 11:29:03

Pane udivený. Je s podivem, že máte strach jak se uživí zámek, ale to, že digitální kino, které schválilo 400 lidí (zastupitelstvo města), kamarádů pana Ohnoutka (?) Vás nezajímá? Proč máme tolik ředitelů (jednoho ředitele) a (6) pracovníků Domu kultury? Když jsou schopní, jistě by zvládli i zámek za peníze které mají (???). TS by jistě při své vytíženosti pracovníků hravě zvládla i zámecký park. Na autobuse který jezdí s žáky z Maliny by se ušetřilo (cca) 40 tis Kč měsíčně (ročně). Tak čeho se bojíte pane udivený?
Spíše jste se měl dívat na mim.zastupitelstvo, kde se hledá všechno jenom proto, aby to nešlo. A to je politika a nevraživost města. Přeji Vám pěkný den.N.


(758) neudivený
06.09.2016, 08:00:34

Pane udivený. Je s podivem, že máte strach jak se uživí zámek, ale to, že digitální kino, které schválilo 400 lidí, kamarádů pana Ohnoutka Vás nezajímá? Proč máme tolik ředitelů a pracovníků Domu kultury? Když jsou schopní, jistě by zvládli i zámek za peníze které mají. TS by jistě při své vytíženosti pracovníků hravě zvládla i zámecký park. Na autobuse který jezdí s žáky z Maliny by se ušetřilo 40 tis Kč měsíčně. Tak čeho se bojíte pane udivený?
Spíše jste se měl dívat na mim.zastupitelstvo, kde se hledá všechno jenom proto, aby to nešlo. A to je politika a nevraživost města. Přeji Vám pěkný den.N.

(757) napajedlák
05.09.2016, 22:27:58

Zajímalo by mě jak vysoké zisky má klášter a jaké bude mít digitalizované kino? Dotace do kultury v našem malém městě jsou poměrně štědré. Tak proč takové obavy jestli město utáhne zámek. Máme nejvyšší domovní daně, platíme draze popelnice a odpady v TS a předpokládám, že město obdrží vysokou finanční částku z daní firem prosperujících na území města.
O zámku ať rozhodnou občané v referendu!

(756) udivený
05.09.2016, 20:24:38

no tak jsem zíral na bednu. Někdo chce referendum a není schopný sepsat žádost, diví se jak Alenka v říši divů. Zásadní neznalosti o procedurách referenda. Váhal jsem, zda řeknu ano nebo ne. Ale dnešní vystupování předkladatelů a svolavatelů zastupitelstva mě posunulo k ne. Ale stejně, potřeboval bych spoustu informací. Kolik provoz prodělá ročně - jak řekl p. F., nemusí to být nutně ziskové. Ale kolik je ztráta, kdo to bude provozovat, co v zámku bude ...

(755) zastupitelstvo
05.09.2016, 19:31:54

Tak nám koalice opět předvedla na mimořádném ZM grotesku jak všichni chtějí referendum, ale až na jaro nebo spíše při komunálních volbách za dva roky. Zastupitelé z ČSSD už nejsou v opozici?

(754) vysvětlující
05.09.2016, 16:40:12

Pro upřesnění: Centrum u přístavu nemá v pronájmu žádný pan Martiňák. Než něco dáte ve známost, zjistěte si prosím řádně informace.
Dále k zámku: Pokud tedy zámek tak vynáší, proč jej tedy nechce již dlouhou dobu nikdo koupit a vlastníci se ho snaží zbavit? Přece se nebudu zbavovat slepice, která snáší zlatá vejce. Je přece hodně "prozřelých" podnikatelů, kteří by přece rádi investovali do výnosného obchodu. Např. ti, kteří vlastní Fatru. No a když jsme u toho, já jako občan chci vypsat referendum o koupi Fatry. Přece tak dělá převážná většina občanů Napajedel a výnosy by šly nám občanům, ne? A ještě chci i hřebčín, proč jej má někdo vlastnit a má být uzavřen, když já občan ho přeci chci! Takže nové referendum: Chci všechno, ať to radnice zaplatí.
Dále problematika zámku: Když to tedy koupíme za cca skoro celý roční rozpočet, kdy nám to vydělá na další řádově desítky milionů na opravy přilehlého klubu a spol. Takže už jsme na cca 110 milionech. Když je zámek plně obsazen, jak to, že byla prohlídka i pokojů, to ti ubytovaní s tím souhlasili? Dřevomorka prý už tam není, ukázali pouze přízemí jižního křídla, tedy proč? Na přidělené dotace do zámku, které prý žádné nebyli, se zeptejte bývalého zúčastněného pana Zdeňka M. (bývalý tajemník blízkého velkého města). Tak občané, kupujme!!! Radnice a koaliční zastupitelé jsou přece úplně mimo...

(753) udivený
04.09.2016, 15:19:59

A které akce vždy byly na zámku a teď je pořádá centrum u přístavu?

(752) občan napajedel
03.09.2016, 21:38:41

Na facebooku píše Petr Martiňák jak nevýhodné bude koupit zámek. Není to ten co si pronajímá hospodu od podnikatele Vycudilíka u Přístavu ? A pokud je to on tak hájí především své zájmy. Pokud se koupí zámek tak se část akcí vrátí tam, kde vždy byla a to se určité skupině nehodí do jejich zištných plánů. Co si přejí občané je nezajímá.

(751) brňák
02.09.2016, 22:07:42

tož sem zabrousil na vaše stránky a nestačím se divit. Město tyranizuje jakási krvelačná hraběnka, která prodává zámek, který se sám uživí a zbytek města je spustlý, špinavý a zarostlý. A kultura, o té darmo mluvit. 6ádné koncerty ani divadla. No úplný středověk.

(750) Ekonom všem známý
02.09.2016, 18:33:53

Tak když si pročítám předcházející náměty, chtěl bych se taky vyjádřit. Proč se město a ovlivnění lidé městem bojí ekonomických nákladů na provoz zámku. Chtěl bych vědět kolik je pracovníků v Klubu kultury a jejich finanční náklady.Já to totiž vím, jen by bylo dobré to sdělit lidem, aby viděli kolik peněz se promrhá zbytečně.
Rovněž souhlasím s tím jak je uvedeno, že kdyby pracovníci TS pracovali, tak by bylo město čisté a ne když se poseče (poskáká) trávník, tak aby si to občané sami uklidili. Podívejte se jak to dělají v Otrokovicích.Měl bych ještě mnoho jiných připomínek, ale to si nechám zatím pro sebe a vysvětlím vše v pravý čas. Přeji pohodový víkend.

(749) kino
02.09.2016, 18:09:08

Vážený pane udivený. Zámek zcela určitě se uživí a park?
Když budou zaměstnanci TS pracovat a ne se povalovat a projíždět naftu a benzin tak bude pak krásně udržovaný.

(748) udivený
02.09.2016, 12:16:47

tak se nepřestávám divit - kino bude ztrátové, to je špatně. A co zámek ? ten nebude ztrátový. No to by musel být zázrak. Jen údržba parku tak půl miliónu, a co teprve zámek. To by musel být super obsazený hotel, aby na sebe vydělal. Ale o to mi nejde. jde jen o to, že pokud občané v referendu přikáží radě koupit zámek (a přečtěte si zákon - stačí pouze 25% oprávněných voličů), tak jej město koupí. Město nastaví úsporný režim a (možná) 75% oprávněných voličů bude nadávat.

(747) Kino
31.08.2016, 20:40:53

Právě jsem si přečetl zápis z rady města. člověk se nepřestává divit. Opět se stará naše slavná RADA o přístaviště.
Ale co to kino? Podvodem získaných pár podpisů za digitální kino, které bude skutečně jen ZTRÁTOVÉ a vráží se do něj 561 tisíc korun. Budu zvědav kolik bude roční ztráta kina.
To, co se děje v Napajedlích je opravdu trestuhodné, ale všeho do času. Václav K.


 Jméno *
 E-mail *
 Web

 zpráva *
* Povinná položka

Antispamová kontrola
Opište prosím kombinaci číslic a písmen přesně podle obrázku
6 + 1=

Sdílejte tento obsah na sociálních sítích...